Thursday, October 21, 2010


kenangan raya 2010....
kawan2.....rasa2 inilah raya terakhir kita kat ILPLedang ni..dah berbulan2 aku tunggu2 surat rasmi ni dengan hati yang risau sebab takut2 tak lulus maklumla macam2 dugaan dan cabaran proses kelulusannya...akhirnya hari ni aku terima surat tu...alhamdulillah..nampak gayanya masih rezki aku..

rasa sedih nak meninggalkan ILPLedang ni terkenangkan macam2 pengalaman sepanjang 6 tahun perjalanan..ade gak antara korang kata aku ni "mistik"..heheh..
(sedar2 je dh sampai ILP..) seronok kerja sini terutama kat bengkel IT, korang sporting n happening..byk bengkel 'jealous' ngan IT ni sebab komitmen kita...KB mmg TOP! laa...cayalahh!!

tp kat mana silapnya ada rasa tak seronok pd lately ni...apapun aku sentiasa mendoakan yang terbaik utk team kita, walaupun aku tak byk menyumbang kat IT ni, mintak2nya halalkan la ilmu korang yg telah byk memberi sumbangan pada aku yg 'buta' IT ni ea..
sayang korang semua!!!

1 comment:

  1. Kenape lately x syok pulak mai? aku ade buat salah ngan ko ke? kalu x sengaja aku mintak maap...kalu sengaja padan la ngan muko ko..ekekeke

    ReplyDelete